loading...
روستای مینق
تعرفه های جدید تبلیغات در وبلاگ

تعرفه های جدید تبلیغات در وبلاگ روستای مینق


تبلیغات متنی سمت چپ:ماهیانه3 هزار تومان


تبلیغات متنی سمت راست متحرک:ماهیانه5هزار تومان


بنر تبلیغاتی بالای صفحه روان:ماهیانه12هزار تومان


تبلیغات وبلاگ روستای مینق با مناسبترین قیمت ها

برای سفارش تبلیغات شماره تماس خودرا به ایمیلnimam760@gmail.com بفرستید تا با شما تماس گرفته شود.

meinag.rozblog.com



نیما محمدی بازدید : 428 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا با مفهوم

SMS Ziba

ای داد دوباره کار دل مشکل شد

نتوان ز حال دل غافل شد

عشقی که به چند خون دل حاصل شد

پامال سبکسران سنگین دل شد

اس ام اس زیبا با مفهوم

SMS Ziba

زندگی سخت است تو آسان بگیر

زندگی درد است تو درمان بگیر

زندگی مار است تو جانش بگیر

زندگی جام است تو کامش بگیر

اس ام اس زیبا با مفهوم

SMS Ziba

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم

اس ام اس زیبا با مفهوم

SMS Ziba

 

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا با معنی

SMS Ziba

یک چشم من از روز جدایی بگریست

چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست

چون روز وصال شد فرازش کردم

گفتم نگریستی نباید نگریست

اس ام اس زیبا با معنی

SMS Ziba

هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم

ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد

خوش به حال تو که خودت را راحت کردی

یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من

اس ام اس زیبا با معنی

SMS Ziba

نیستی هم نفسم سهم دلم بی کسیه

تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه

بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه

زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

اس ام اس زیبا با معنی

SMS Ziba

 

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا و تاثیر گذار

SMS Ziba

یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

خداوند شب و روز تمام لحظات

پشت و پناه تو عزیزم باشد

اس ام اس زیبا و تاثیر گذار

SMS Ziba

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه

هر جا نگاه می کنی می بینیش

اس ام اس زیبا و تاثیر گذار

SMS Ziba

من آن ابرم که بارانش تو هستی

همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر میشوم تا آخر عمر

در آن راهی که پایانش تو هستی

اس ام اس زیبا و تاثیر گذار

 

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا و پندآموز

SMS Ziba

نترس از شب مستی ، بیا و عاشق باش

فروغ دیده مجنون ، بهای صادق باش

من و کبوتر عاشق به روی یک دیوار

دو پنجره ، دو ستاره فدای یک دیدار

اس ام اس زیبا و پندآموز

SMS Ziba

اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت

شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت

اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود

رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود

اس ام اس زیبا و پندآموز

SMS Ziba

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم

ما خاک قدوم هرچه زیبا صفتیم

از زشتی کردار دگر خسته شدیم

محتاج دو پیمانه می معرفتیم

اس ام اس زیبا و پندآموز

SMS Ziba

 

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا و پرمعنا

SMS Ziba

هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم

افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است

با یاد تو این خرابه آباد کنم

اس ام اس زیبا و پرمعنا

SMS Ziba

عاشق شدم و عشق مرا بد نام کرد

داروغه شنید و مرا زندان کرد

در خلوت زندان به خود نالیدم

عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد

اس ام اس زیبا و پرمعنا

SMS Ziba

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

که به عمری نتوان دست در آثارش برد

اس ام اس زیبا و پرمعنا

SMS Ziba

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ روستای مینق چطوری است؟
    تبلیغات متنی
    کد لحظه شمار غیبت امام زمان
    log
    تیلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 990
  • بازدید کلی : 34,538
  • زیارت عاشورا
    زیارت عاشورا